اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا

 

گزارش های بسیاری حاکی از آن است که بسیاری از متقاضیان موفق به دریافت کمک مالی نمی شوند در حالیکه آنها برای آن واجد شرایط هستند. یک برآورد آن است که ۱٫۸ میلیون دانشجو در سال ۲۰۰۶ که واجد شرایط کمک مالی بودند درخواست نداده اند.

درخواست کمک های مالی  تقریباً از طرف تمام مشاوران پذیرش دانشگاه ها توصیه می شود، حتی برای خانواده های متوسط ​​و طبقات بالا که درخواست پذیرش در کالج های خصوصی دارند. هر دانشکده معیارهای خاص خود را برای تعیین نیاز مالی و وام ها دارد. یک مشاورمخالف این امر است که برچسب قیمت یک دانشگاه باعث منصرف شدن دانشجو گردد، از آنجا که بسیاری از دانشگاه های سطح بالا٬ دارای دارایی های زیادی هستند که به آنها اجازه می دهد برای هزینه هایشان یارانه داشته باشند به طوری که کالج ها ارزان تر از کالج های به اصطلاح ” ردیف دوم” و یا کالج های دولتی هستند.

مشاوران کالج پیشنهاد می دهند که پدر و مادر ، مدارک مالی، از جمله فرم های مالیاتی ، سوابق کسب و کار خود را برای استفاده های بعدی در زمانی که درخواست دریافت کمک مالی دارند نگه دارند و FAFSA آنلاین در اوایل ماه ژانویهJanuary سال آخر تحصیلات دانشگاهی دانشجوی خود پر کنند. مسئولین پذیرش می توانند تا نام ۹ تا از کالج های دیگری که یک دانشجو برای آنها درخواست داده است را مشاهده کنند، با توجه به گزارش های متعدد ، برخی از کالج ها ممکن است بر اساس تفسیر و تحلیل خودشان از ترتیب دانشگاه ها ی لیست شده در FAFSA درخواست پذیرش دانشجو را رد کرده یا کمک های مالی وی را کاهش دهند. بر این اساس، منابع مختلف توصیه می کنند که نام دانشگاه ها را بر اساس حروف الفبا بر روی FAFSA فهرست شوند تا اولویت ها نامشخص باشند. زودترین زمان برای پر کردن فرم FAFSA  اول ژانویه سال آخر دانش آموز است؛ در مقابل، مشخصات CSS را می توان پیش از آن در پائیز قبل از آن پر کرد. گزارش ها نشان می دهد که بسیاری از والدین در هنگام پر کردن اطلاعات FAFSA اشتباهاتی انجام می دهند، و اشتباهات عبارتند از عدم فشار دادن دکمه “ارسال “، بازدید از وب سایت FAFSA نادرست، خالی گذاشتن جای برخی از گزینه ها به جای وارد کردن یک صفر صحیح ، املای اسم و یا وارد کردن شماره امنیت اجتماعی و یا برآورد اشتباه اطلاعات مالیاتی. از آنجا که فرمول FAFSA فرض می کند که ۲۰ ٪ از دارایی های یک دانش آموز را می توان برای هزینه های کالج استفاده کرد در حالیکه ۶ ٪ از دارایی پدر و مادراستفاده می شود، مشاوران توصیه می کنند که در سال های اول کمک مالی ازحساب دانشجو به حساب پدر و مادر منتقل شود که شامل انتقال کمک مالی به یک حساب۵۲۹ plantax-advantaged که توسط والدین کنترل می شود است. پر کردن زود هنگام مالیات توصیه می شود ، اما استفاده از تخمین برای FAFSA از سال های گذشته امکان پذیر است و بعداً پس از پر شدن مالیات ها اعداد به روز می شوند. هیچ هزینه ای برای فرستادن درخواست در وب سایت FAFSA وجود ندارد. به گفته ی یک منبع ، بهترین زمان برای آغاز جستجو برای بورس های تحصیلی قبل از سال آخر است. چندین  گزارش تایید می کنند که  مهم است که فرم های کمک های مالی مانند مشخصات CSS را در اوایل سال تحصیلی مدرسه پر کرده و بایگانی نمایید.

علاوه بر عوامل هزینه ، به طور فزاینده ای کالج ها بر اساس متوسط بدهی های دانشجویی فارغ التحصیلان خود مقایسه می شوند، و اخبار آمریکا رتبه بندی را بر اساس متوسط ​​بدهی دانشجویان خود ارائه داده است. گزارشی از تاریخچه بدهی قابل توجه دانشجو در Utne Reader آورده شده، وگفته که ۳۷ میلیون آمریکایی در سال ۲۰۰۹ بدهی های دانشجویی داشتند، و نه تا از هر ده دانشجو به طور متوسط از ​​۴٫۶ کارت های اعتباری استفاده می کند تا برخی از هزینه های آموزشی را پرداخت کند. گزارش بیان کرد که افزایش متوسط  ​​بدهی ازمتوسط ۲۰۰۰ دلار در سال ۱۹۸۰ – ۸۱ تا بیش از ۲۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۰۹ وجود داشته، و همچنین کاهش قابل توجهی در کمک های فدرال و کمک های مالی در طول این دوره وجود دارد.

اخبار ایالات متحده US News و دیگران  به بررسی عاملی دیگر از نظر تامین منابع مالی دانشگاه پرداختند، که طول مدت زمانی است که طول می کشد تا مدرک کسب شود. پایان تحصیلات یک سال زودتر (در سه سال) بخش قابل توجهی از این حلقه ی هزینه را کم می کند ، در حالی که پنج سال باعث ترکیب هزینه و تاخیر در ورود به نیروی کار می شود. ژاک استاینبرگ پیشنهاد می دهد که بسیاری از دانشجویان به محاسبه بدهی متحمل هر سال خود بپردازند، و او پیشنهاد کرد که بدهی برای تمام چهار سال کالج باید کمتر از حد انتظار حقوق و دستمزد در سال اول بعد از اتمام دانشگاه آنها باشد ، و ترجیحا زیر ۴۰۰۰۰ دلار. تعداد انگشت شماری از مدارس سیاست “آموزش رایگان” برای دانش آموزان کم درآمد دارند، به طوری که آنها بدون بدهی فارغ التحصیل می شوند.




:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا , ,
:: برچسب‌ها: اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا , اقدامات قبل از سفر , اقدامات قبل از سفر به آمریکا , راهنمای دانشجویان در آمریکا , امور بیمه در آمریکا , بانک های ایران در آمریکا , فرصتهاي شغلي در آمریکا , نحوه نگارش رزومه cv , نحوه اخذ پذيرش و بورس تحصيلی , دانشگاههای انگليسی زبان , شرايط ورود به دانشگاه های آمریکا , آموزش زبان آمریکا , برنامه آموزش زبان آمریکا , پذيرش دانشجویی , شروط گرفتن پذيرش از يك دانشگاه آمریکا , تحصيلات در آمریکا , اطلاعات لازم سفر به آمریکا , قوانين در آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی , اطلاعات عمومي آمریکا , اقامت در آمریکا , ادامه تحصيل , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 14 بهمن 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی